"" Purple Area: Purple Area 9 år

onsdag, september 30, 2015

Purple Area 9 år

Jo, minsann, i dag fyller Purple Area nio år! Det känns både väldigt osannolikt och samtidigt kan jag knappt minnas tiden innan jag bloggade. Vad gjorde jag då? Nu har jag ju inte varit lika flitig alltid, eller rättare sagt jag har varit mycket flitigare förut. Bloggen har som bäst haft 9 000 unika läsare i veckan, vilket var för ungefär fyra år sedan. Under mina tre år som redaktör för Metro Bostad hann jag inte med så många inlägg och besökarantalet sjönk. Innehållet och inriktningen har också varierat genom åren. Numera skriver jag mycket mer om mitt eget hem. Det blir mycket grått, svart och betong men det har också blivit mycket mer växter och trädgård. Hur som helst, tusen tack alla som följer mig, gamla och nya följare, jag hoppas ni hänger kvar ett tag till!
























































Foto Purple Area

10 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Grattis va roligt!
Jag är en trogen följare! =)
Kram Anna

My Scandinavian Home sa...

Congratulations! I'm such a fan of your blog - and have been following it for years. Here's to lots more years in the blogosphere! Niki

Lisa sa...

Grattis!!
Och tack för en toppenblogg, hoppas på minst 9 år till.

Lisa

Anonym sa...

Tack Susan, att du fortsätter!
Hälsar Anita

Nilla Tankebubblor sa...

Grattis till nio år! Ha en fin kväll.

Almbacken sa...

Grattis till nio år! Jag har hängt med i många år och är så glad att du vlll fortsätta dela med dig. Gillar verkligen din stil! Tycker att det är kul att du visar mer trädgård.

Maria

purple area sa...


Åh, tusen tack allihop för era härliga kommentarer! Är så glad att ni går in och kikar ibland.

/Susann

Sara sa...

Grattis! Jag har tittat in mer eller mindre regelbundet under alla nio år! :-)
Vart har du köpt snyggingprintet i bilden ovan?

Ha det fint!

Sara sa...

Hej igen! Jag har letat med ljus och lykta efter printet/tavlan utan framgång. Vore så himla tacksam om du vill berätta var du köpt det..:) Tack snälla!

purple area sa...

Sara det är ett presentpapper som jag köpt på 10 Corso Como i Milano för 5 Euro. Jag köpte 3 stycken som jag har ramat in.

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...