"" Purple Area: Några reflektioner över året som gått...

fredag, januari 02, 2015

Några reflektioner över året som gått...

Det händer ju ändå en del under ett år. Under första halvåret var jag fortfarande redaktör för Metro Bostad och på bloggen blev det därför mer fokus på nyheter och inspiration från nätet, precis som tidigare år. Under våren blev det för min del en hel del resor - Mallorca i februari - London i mars med min gamla bloggkompis Charlotte - en ganska udda men fantastiskt kul resa i maj till Marrakech med Sidsid  - bröllop i Florens på midsommar och slutligen en lång sommarledighet på Mallorca. Under våren började jag också med Instagram, långt efter alla andra, och blev så klart biten av det jag också.

Under hösten började jag starta upp mitt eget företag igen. Att jobba hemifrån innebar också att jag fick lite mer tid att fokusera på mitt eget hem. Det kändes som jag inte gjort någonting hemma på tre år, det var dags att städa ut och fixa lite. Äntligen slog vi till med nya stolar till matrummet och testade också att lägga betonggolv där.

Trots att jag bloggat så länge så tror jag aldrig jag fotat så mycket från mitt eget hem förut, som just den här hösten. Egentligen mest för att det först nu känts kul att fotografera, man måste på något sätt ha tid om man ska hålla på och mixtra med kameran. Men det har också varit en utmaning, det är svårare att få rätt på de grå nyanserna än man kan tro. Jobbar på det fortfarande. Här kommer några av höstens bilder i repris.

God fortsättning på det nya året!








Foto Purple Area

4 kommentarer:

Karen sa...

Gillar dina bilder. Gott Nytt År

purple area sa...

Gott Nytt År till dig med Karen!!

/Susann

M/S Design sa...

Mycket snyggt!
Gott nytt år

purple area sa...

Mariana, kul att du gillar! Gott Nytt År!

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...