"" Purple Area: Hemma hos Jannice

onsdag, februari 19, 2014

Hemma hos Jannice

Häromdagen var jag hemma hos Jannice och fikade och det är alltid lika kul. Inte bara att träffa Jannice och bloggänget som så klart är superkul, utan även för att Jannice är grym på att hela tiden ändra hemma. Spännande var gång, kan man säga. Nu var det matrummet som dels flyttats och dels fått helt möblemang. Snyggt!

På tal om bloggänget så har de nu efter ca ett och ett halvt års tjatande fått mig att börja med Instagram. Jag har varit lite anti, tyckt det känts hysteriskt och inte riktigt min stil. Men nu har jag ändå tänkt att prova. Har hittills bara lagt upp en bild, men det kommer fler, du hittar mig här.


 Foto: Purple Area

1 kommentar:

Lina sa...

Fint! Det var faktiskt Sofie som fick med mig i Instagram! Och det är himla skoj det där.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...