"" Purple Area: Hannah Lemholts hem i Residence

måndag, november 04, 2013

Hannah Lemholts hem i Residence

Om någon missade reportaget om Hannah Lemholt i Residence nyligen så kommer här några bilder. Hanna är fotograf och skriver även bloggen Honeypieliving etc, jag har tidigare visat hennes fotokonst som man kan köpa på Love Warriors. Både hennes foton och hennes hem är fantastiskt, speciellt översta bilden med bordet och soffan gillar jag skarpt. Du kan läsa reportaget och se fler bilder här.





























Skärmdumpat från Residence, foto Sara Svenningrud.

2 kommentarer:

Iris // Alla dagars kaos sa...

Känns som ett hem i min smak, kan tänka mig att jag nog bör köpa den tidningen..

Kram /iris

purple area sa...

Iris, du kan kolla in hennes blogg istället, om du inte får tag i tidningen. På bloggen finns massor av fina bilder.

Kram/susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...