"" Purple Area: Lovewarriers - annorlunda fotokonst

söndag, mars 24, 2013

Lovewarriers - annorlunda fotokonst

Ni kan ske minns den udda fototavlan med en flicka med en fågel på ryggen i ett av mina tidigare inlägg. Tavlan kommer från Lovewarriers, en cool designgrupp med webshop med fotokonst, dekorationer och smycken. Urfina produktbilder med deras fina fotokonst. Inte så mycket produkter än, men man kan ju hoppas att det kommer in mer. Känns som om det är ett gäng som man måste hålla ögonen på.






Foto: Hanna Lemholt

7 kommentarer:

svart vitt och rött sa...

Riktigt snygga fotografier!

Proforma - Irene sa...

Urfina bilder! Verkar lovande, jag väntar på att shopen ska fyllas!

Sundare nu! sa...

Jag hittar bara ett ord - WOW!

Stenmur & Gärdsgård sa...

Ja jag såg dessa vid något tillfälle... Jag gillar dom väldigt mycket, något skön mystik över det hela!

Underbara bilder, så snyggt!

Kram i solen!
Malin

Angela sa...

Stunning muted palette. Adore the neutral tones.

Angela x

Anonym sa...

Jag är förälskad i mattan, någon som vet vart man kan finna en liknande?

/Mikaela

purple area sa...

Vad kul att så många gillar det, inte var dag det drösar ner så här många kommentarer. Toppen!

Mikaela, kolla med Olsson&Jensen!!

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...