"" Purple Area: Bathroom decorations

måndag, februari 28, 2011

Bathroom decorations

Back in business, eller det kanske var lite överdrivet, men jag är på plats igen efter en veckas skidåkning i Österrike. Puh, är helt slut, otroligt vad det tar i benen och all den friska luften därtill. Läste i tidningen i morse att det är musarmens dag i dag (?!), så passande då att jag nu sitter här vid datorn igen och bloggar. Hittade lite fina bilder hos danska Rum med dekorationer i badrummet. Ska vara ärlig och säga att jag alltid varit lite skeptiskt till just för mycket vardagsrumskänsla i badrummet... men det här var ändå fint.


I'm back again from one weeks skiing in Austria. (Did anyone notice I was gone?). Skiing is really hard work if youre out of condition as I am. My legs oh... the whole thing felt like a training camp with 'sauer kraut' for lunch. And all that fresh air. But it was fun. Anyway here I am again with some inspiration for bathrooms decoration.

Foto Rum

7 kommentarer:

tinajo sa...

Haha - är det musarmens dag?! Det hade jag ingen aning om att det existerade, men många bloggare har nog anledning att "fira"..! :-D

Snygga bilder - och välkommen hem! :-)

Renata sa...

I Loved !

A faded palette sa...

Gud vilken snygg stol på bild nr två!!

Leigha sa...

The picture of the chair stacked with inspirational reading material is delicious. Yum!

Leigha

johanna sa...

Fint men lite vågt med lampan (det eletriska)

kram

johanna

Proforma - Irene sa...

Fint, det håller jag med om men vem sjutton vill sitta i en soffa i badrummet!?? Förstår inte alls vitsen... :)
Hörde också om musarmens dag, bra tanke för dom som jobbar en hel dag framför datorn! Har gjort det så jag vet hur fel det kan bli!

purple area sa...

Irene, nej det är just det som känns lite knasigt, ska man sitta där och göra vadå?? Tyckte det var snyggt annars med lampa och tavlorna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...