"" Purple Area: Sköna fredag

fredag, december 03, 2010

Sköna fredag

Alltid lika skönt med fredag och helg. Fortfarande är det så härligt snöigt utanför fönstret här i Skåne. Hoppas det håller i sig lite lite till. Idag har jag varit och köpt ett stativ till kameran så nu ska det bli fotande av. Åtminstone ska jag börja testa det i helgen.


Trevlig helg!

Happy friday, aren't always fridays the best? We still have snow here were I live, I hope it will stay at least a few days more.

Bild Purple Area

4 kommentarer:

AK/CanCan sa...

Vilken fin bild!Tycker det är svårt att fota mot fönster..
CanCan firar 2år och kör Jubileumspriser.. kika in vetja! länkbonus finns oxå..
Ha en superfredag!

Iris // Alla dagars kaos sa...

Det gäller att passa på att fota på helgen... man åker ju till jobbet när det är mörkt och kommer hem när det är mörkt.. svårt att hitta tid med dagsljus annars! Fin stjärna!

bara så du vet så kan du tävla om grafiks konst på min blogg just nu! :)

kram /iris

purple area sa...

AK, ja det kan det vara och ännu svårare om det är bländande snö utanför, det blev inte perfekt, men jag tyckte det blev rätt ok ändå.

Iris, jag har ju förmånen att jobba hemifrån och med ett ganska flexibelt jobb så jag har snarare problemet att jag inte riktigt håller reda på tiderna. Försöker göra den här typen av jobb på helgen så att det blir mer jobbstruktur på vardagarna.Men fredagskänslan får jag ändå.

Splendid Willow sa...

Hi my friend,

Måste bara säga att du har den senaste tiden postat helt underbara julbilder. Verkligen! Och jätte mycket fint från ditt hus.

Är stressad som en utter - berättar mer snart.

Kram och njut av snön!

Mon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...