"" Purple Area: Alla julklappar fixade

måndag, december 20, 2010

Alla julklappar fixade

I förmiddags gav jag mig ut med målet att fixa alla julklappar på en och samma gång. Åkte till närmsta köpcentrum som är Nova i Lund och lyckades inte direkt handla allt i en butik, men åtminstone allt på det här centrat. Ganska smidigt, tog bara ca 1,5 timme trots att jag är ganska velig när det gäller sånt här. Men så var det ju också måndag förmiddag och knappt någon ute mer än en och annan pensionär och så jag då som för en gångs skull drog lite fördel av att vara egen företagare.


Today I bought all my Christmas presents. Went to the mall, fixed everything at one place which feels great... one thing less to worry about.
.
Foto Purple Area, hjärtat är inköpt på Granit.

5 kommentarer:

Lise-Lotte sa...

Fint fint!
det där hjärtat vill jag också ha!
God Jul
Kram
Lise-Lotte

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Åh så skönt att ha allt avklarat. Själv har jag inte köpt en enda julklapp än. Men jag tänkte köra samma race som du - köpcentra, 1,5 timme. Det får bli morgondagens projekt, så att det faktiskt blir lugn och ro precis innan julafton.

Proforma - Irene sa...

Oj, vad fint hjärta!

Splendid Willow sa...

Härliga Susann, ser fram emot att shoppa med dig en dag!

Nu packar jag ihop bloggen för i år. Vill bara njuta av familjen.

Tack för din vänskap. Ser fram emot mycket kul under 2011!

En varm kram till dig och din familj.

Mon

Hanna - Whiterainbow sa...

vilket fint hjärta :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...