"" Purple Area: Kryss i taket - nytt soffbord och ny matta

måndag, augusti 16, 2010

Kryss i taket - nytt soffbord och ny matta

Många tror att eftersom jag jobbar och bloggar om inredning så ändrar jag och fixar väldigt mycket hemma också. Så är det inte, nästan tvärtom, det ser likadant ut i åratal. Dels hinner jag inte med det plus att jag får mitt lystmäte tillgodosett genom att kläcka idéer åt andra. Sen tror jag att jag är ganska stabil i min smak och ändrar inte så mycket efter trender. Men nu har det ändå skett - jag föll för ett sk drivvedsbord, ett vindpinat soffbord från Ilva. Eftersom det blev lite för murrigt med min gamla mörkrosa matta så blev den förflyttad till ovanvåningen och en ny matta från Hay ligger nu på plats.


Jag har målat om benen på bordet eftersom de var grågröna, funkade inte så bra med så mycket grått runt omkring. Bilderna är mina egna.

16 kommentarer:

Åse - Interiörguiden sa...

Bordet var riktigt, riktigt snyggt!

Randiga Tråden sa...

gillar bordet.

gella sa...

Snyggt!! Skulle va kul att se ännu fler hemma hos dig-bilder! :)

Almbacken sa...

Ursnyggt!!!!!

/Maria

Åsas formaliteter sa...

Verkligen snyggt! Och mattan ser helskön ut.

Mys liv och hem sa...

Ett läckert bord och att kuddarna och tavlan bryter av i rosa/rött var superfint :)

Daniela sa...

Vilket snyggt bord!

Proforma - Irene sa...

Jättesnyggt bord, även mattan!

Sofia sa...

Det där är min stil! Lite kalkstensgolv från Slite och Norrvange och det hela blir perfekt. Fin blogg! Såg att det länkar till dig på magasinet Hoom. Grattis! Tjoho! ;)

Anne sa...

Supersnyggt! Och mattan ser gosig ut. Gillar. Kram :)

nook Elin sa...

Va bra det vart med bordet! Jättefint!

Linda - Inspiration, Inredning, Design sa...

Så snyggt! Passar ju jättefint till soffan

/Linda

Snusans inredningsblogg sa...

Ja, "skomakarens barn"... Här hemma ser det riktigt trist ut just nu.
Bordet var ju hur snyggt som helst! Förstår att du föll för det.

Jonas sa...

Är det jag som börjar bli gammal eller har Ilva ryckt upp sig ordentligt de senaste åren? Fint är det i alla fall.

a-k sa...

Supersnyggt och helt ok pris också. mattan ser underbar ut också, en sådan man bara kan drömma om som hundägare.

Brickbord sa...

Inte illa, ser riktigt fint ut! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...