"" Purple Area: New York style

onsdag, december 19, 2007

New York style

För mig känns den här våningen så väldigt typisk New York. Det är i alla fall den bilden som jag har i huvudet när jag tänker på lägenheter där. Kanske är det inte så i verkligheten, jag har bara varit i två lägenheter i New York och de var inte alls i närheten av att vara så här coola. Bilder från fernlund +logan.

For me this is a typical New York flat, this is the image I get in my head when I think of a flat in New York. Maybe I've seen to many movies, but I really like this one. Images from fernlund + logan.




6 kommentarer:

Anonym sa...

Jösses så snyggt! Härligt med så högt i tak!
anness

Anonym sa...

Helt fantastiska våningar. Jag älskar New York och vill snart åka igen. Om jag inte minns helt fel har ni nästan en lika fantastisk bokhylla hemma hos er :-D

purple area sa...

Anne, ja det blir ju extra häftigt med den volymen.
Charlotte, vad du är uppmärksam, ja, vi har något liknande.

Anonym sa...

Snyggt som sjutton och skulle gärna besöka en sådan våning!!! Får dock lite lust att ropa "hohooooooo är det någon hemmaaaaaaaa" :)

Sam Suttie sa...

Hello I am afraid you've been tagged. Visit my blog to read the rules :)

PS: That apartment is my dream art studio!

Erik / LESPRIT NOUVEAU sa...

Fernlund är vår svenska stolthet där borta, konstigt att hon inte fått mer uppmärksamhet här i sverige, i tidningar o dyl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...