"" Purple Area: Light Shadows

onsdag, december 12, 2007

Light Shadows

Har ni sett Ingegerd Råmans härligt stora skira glödlampor 'Light Shadows'? Själv är jag en stor Ingegerd fan så jag blev självklart förtjust när jag såg dessa enkla men vackra lampor. Finns i fyra olika Confetti, Swirl, Line och Loop. Bilder från Orrefors och Scandinavian Design.


Aren't these just beautiful and what a smart idea? Light bulbs 'Light Shadows' designed by Ingegerd Råman for Orrefors. Images from Orrefors and Scandinavian Design.




6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh de är jättefina...såg dem för ett tag sedan och blev stormförtjust!!

Anonym sa...

Men gud så vackert! Jag är också ett stort fan av denna duktiga kvinna. Precis så som på första bilden skulle jag vilja ha de - i en klunga i lite olika höjder. Jättefint!

LISEN sa...

Mmmm...väldigt fina!

Ann-Catrin sa...

Häftiga!!
Kram och fin lucia A-C

studio wellspring sa...

oooo, yes, those are gorgeous!

Unknown sa...

I loves these!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...