"" Purple Area: Grafiskt vackert

lördag, december 08, 2007

Grafiskt vackert

Kanske är det för att jag har så mycket grått hemma, men jag har fastnat för svart och vitt just nu. Dessa bilder är tagna av fotografen Richard Powers. Jag tror att det här är från Donna Karans lägenhet i New York. För visst är det samma badrum som jag haft med tidigare, se här.

I'm very hooked on the black and white at the moment. Maybe its because my own house is very grey, I don't know. These images are from the photographer Richard Powers and I think its from Donna Karans flat in New York. The bathroom is very similar with this.



5 kommentarer:

Anonym sa...

Som jag letade efter de bilderna! :-) Tack!
Jag visar dem i min blogg också, länkar såklart!

/creativeactivity.blogg.se

purple area sa...

Sandra, jaha, men vad märkligt det blir ibland. Tack för länken!

Anonym sa...

sista bilden.. så galet snyggt kombinerat! love it!

Anonym sa...

love these rooms ; )

Anonym sa...

Vackert! Men jag skulle inte vilja bada där med de fönstrena! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...