"" Purple Area: En jul i svart och vitt hos Nydahl

fredag, december 07, 2007

En jul i svart och vitt hos Nydahl

Idag tog jag en tur till Nydahl i Skanör. Jag blir alltid lika glad och inspirerad av denna härliga lilla butik där nästan allt går i svart eller vitt. Nu fanns det vackra vinter- och juldekorationer för både entrén och inomhus. Vackra skira vita blommor med dekorationer i mossa och mycket annat tjusigt. Klicka på bilderna om du vill få dem förstorade. Fotona är mina egna.

These images are from a shop I visited today in Skanör (Sweden) were the Christmas theme is in black and white. Beautiful isn't it?




7 kommentarer:

Sugar Plum Invitations sa...

So beautiful. I love the potted plants outside!

malo sa...

Nu vet jag ju inte om detta är en trädgårdsbutik men jag tycker i alla fall att det är så härligt med sådana som har ett liv även på vintern. Det finns så mycket då också - men det kräver kanske lite mer fantasi.

Di Overton sa...

Wow a black and white shop - Heaven

Ann-Catrin sa...

Hej!
jag kan inte låta bli att gå in på din sida titt som tätt..och varje gång blir jag hänförd..vackrare och vackrare..underbara bilder från Skanör...dit skulle jag vilja åka!!! .
kram A-C

Anonym sa...

Vilken härlig butik! Jag skulle själv vilja ha butik någon gång och då skulle den definitivt få se ut såhär!

purple area sa...

Ja den här butiken är helt klart värd en omväg. Det är inte bara prylar som säljs utan en hel inredningsidé, den är en riktig kick.

S sa...

Oj s fina bilder, verkar vara en härlig affär. Ska faktiskt till Skanör om två veckor, måste helt klart in dit! Tack för tipset!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...